Rotaryclub steunt Reddingsbrigade met nieuwe buitenboordmotor

In het kader van het 15-jarig bestaan heeft Rotaryclub Schouwen-Duiveland een donatie van 5.000 euro gedaan aan Reddingsbrigade Zierikzee-Duiveland.

Tijdens de vaartocht op klipper ‘Morgenster’ werd op dinsdagavond 12 september door voorzitter Ankie Smit een cheque overhandigt aan Marcel Uijl en Cor Kooij van de Reddingsbrigade Zierikzee-Duiveland. Op spectaculaire wijze werd midden op de Oosterschelde de cheque overgedragen aan de heren op hun nieuwe reddingsboot genaamd EB. Het bedrag wordt besteed aan de nieuwe buitenboordmotor van deze reddingsboot. Rotaryclub Schouwen-Duiveland, met een dertigtal leden, ondersteunt graag lokale doelen op Schouwen-Duiveland, zowel daadwerkelijk als financieel.