Rotaryclub Schouwen-Duiveland zet de bloemetjes buiten

Buitenruimte Allévo Cornelia in voorjaarsstemming

IMG_6565In het kader van Nldoet hebben de leden van Rotaryclub Schouwen-Duiveland de buitenruimte van Allévo Cornelia in voorjaarstemming gebracht. Op zaterdag 22 maart werden de terrassen geveegd en van onkruid ontdaan, bankjes geverfd en de plantenbakken voorzien van voorjaarsplantjes.

“Het gaat soms om de kleine dingen in je directe leefomgeving en als je afhankelijk bent en zelf weinig kunt doen is het een luxe om gebruik te kunnen maken van een gezellige en goed onderhouden buitenruimte” aldus Tonny den Ouden, manager Cornelia Allevo en lid van Rotaryclub Schouwen-Duiveland.

IMG_6559

Het Oranje Fonds organiseert ieder jaar, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken.