Schouwen-Duiveland Got Talent 2018 #SDGT

Talentenjacht

Op 3 en 10 maart 2018 organiseert Rotaryclub Schouwen-Duiveland voor de vierde keer ‘Schouwen-Duiveland Got Talent’ en biedt daarmee jong talent een podium en de kans om te laten zien wat het in huis heeft. Deze talentenjacht staat open voor jongeren die op het eiland Schouwen-Duiveland wonen of op school zitten.

Download hier de flyer SDGT17 flyer 105x297mm (1)

Ben jij een aanstormend talent, acteur of actrice, zanger of zangeres, speel je in een gave band of dans je de sterren van de hemel? Zit je in de bovenbouw van de basisschool (groep 6, 7 en 8) of in de onderbouw van de middelbare school (klas 1, 2 en 3)? Doe dan mee met SDGT en geef je zo snel mogelijk op zodat ook jij nog in de wereldregio kunt staan.

De voorronde is op zaterdag 3 maart in fiZi te Zierikzee, onder beoordeling van een professionele jury. De finale is een week later op 10 maart, ook in fiZi. Deelname, supporters en bezoekers is gratis.

Wordt jij de volgende winnaar na Lena Pekaar, Gwen van Oeveren en Robyne van Oeveren, onze winnaars van de eerste die edities van SDGT. Laat je inspireren door de volgende filmpjes en meld je aan!

Filmpje van Lena Pekaar
Filmpje van Gwen van Oeveren
Filmpje van Robyne van Oeveren

Vul hier het formulier in