Santarun? Het loopt anders.

Dit jaar organiseert Rotary Club Schouwen-Duiveland geen Santa Run. De eerste twee edities van de kerstmannenloop door de straten van Zierikzee waren financieel een groot succes. Maar, voor de toekomst ziet de club onvoldoende perspectief in de verdere (aan)groei van het aantal deelnemers en sponsoren.

Bovendien is de organisatie zeer omvangrijk vergeleken met de mogelijke potentie. E.e.a. is dus flink uit balans. We focussen nu in de voor onze club toch al drukke decembermaand op onze traditionele kerstbomenverkoop (zeer hoge kwaliteit, mét bezorgservice) en graag worden we door ondernemersvereniging inZierikzee weer betrokken in de sfeervolle aankleding van de monumentale binnenstad in de wintermaanden.
Met de resultaten van de twee Santa run edities heeft rotary Club Schouwen-Duiveland prachtige bijdrages kunnen leveren voor de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting (€15.000,00), de Reddingsbrigade, de Voedselbank (2x) en de Stichting Vier het Leven.