B(estu)u(r)swissel

Niet het spreekwoordelijke stokje, maar de voorzittershamer werd daarbij overgedragen. Martijn Hop sloot een succesvol jaar af, Ewald de Keijzer liep langs de zijlijn warm en sprak als nieuwe voorzitter op dinsdagavond 18 juni 2019 zijn club toe. Vol nieuw elan, nieuwe dynamiek en (spraak)water.
Formeel werd het voorzitterschap overgedragen tijdens deze clubavond, informeel tijdens de gezellige bijeenkomst met partners die de zaterdag erop volgde. Dat een club met nieuw elan voor geen gat te vangen is werd die avond al duidelijk. Gestrand met een kapotte cabriobus tijdens een culinaire rondrit over Schouwen-Duiveland wisten de leden en partners zich uitstekend te vermaken. Een nieuwe bus bood uitkomst. Zo werd de bestuurswissel ook nog een buswissel.