Kerstbomen actie 2019

Klik hier om direct een Kerstboom te bestellen!

Waarom een Kerstboom via Rotary Schouwen-Duiveland?

• U steunt direct een zeer aansprekende lokale goede doelen.
  • De Rotaryclub Schouwen-Duiveland heeft nu al 11 jaar op rij bewezen een uitstekende kwaliteit bomen te leveren; het is een begrip geworden op het eiland, waar u nu ook weer van kan profiteren.
  • Wij bezorgen de boom of bomen bij u thuis- of op uw bedrijfsadres

Hoe kun je de kerstboom thuis het beste verzorgen?

“Wanneer het vriest, is het beter om de kerstboom te laten acclimatiseren voordat u hem binnen zet. Zet hem bijvoorbeeld eerst een paar dagen in een berging of garage en daarna pas in de woonkamer. Zo is het temperatuurverschil niet in een keer zo groot”. “Een kerstboom heeft graag twee keer per week water, op de kluit of in het waterreservoir van de standaard. En zet uw kerstboom niet vlakbij een verwarming, want dan droogt hij sneller uit.”

Leverdag: zaterdag 7 december. De boom wordt door een van de leden persoonlijk bij u thuis bezorgd. Bent u dan niet thuis dan kunnen we de boom naast het huis zetten of bij de buren indien u dat wenst.

*Bezorgingsgebied: Zeeland, exclusief Zeeuws-Vlaanderen en Tholen. Andere plaatsen zijn op verzoek mogelijk.

Ga door naar onze webshop en kies direct een boom uit die bij u past. De kerstbomen worden op zaterdag 7 december 2019 gratis* thuisbezorgd.

Naar de Kerstshop