Editie ‘Het Talent 2021’ met livestream vanuit Brogum

Rotary Club Schouwen-Duiveland pakt de draad weer op met ‘Het Talent van Schouwen-Duiveland’. Op zaterdag 10 april strijden de deelnemende jongeren weer om de eer en een geldbedrag waarmee ze hun talenten verder kunnen uitbouwen.
Het Talent van Schouwen-Duiveland is een uitdaging voor de drie hoogste groepen van het basisonderwijs en de eerste-, tweede- en derdejaarsleerlingen van het voortgezet onderwijs. De kinderen bepalen zelf met welk talent ze het podium op gaan. Niet in fiZi dit jaar, maar in poppodium Brogum in Zierikzee. Via een livestream van zodat alle deelnemers meteen een professionele opname van hun optreden hebben.
Op de website www.talentsd.nl is de inschrijving inmiddels gestart. Talenten kunnen zich aanmelden via deze website en krijgen daarop een uitnodiging om een video in te sturen.