Bekijk hier de volledige uitzending van Het Talent van Schouwen-Duiveland

De jaarlijkse talentenshow Het Talent van Schouwen-Duiveland nóg een jaar uitstellen, dat ging er niet in. In de zoektocht naar nieuwe mogelijkheden ging Rotaryclub Schouwen-Duiveland een samenwerking aan met Brogum, dat al wat ervaring had met live-registraties op haar podium. Voor de deelnemers aan de show is het podium natuurlijk een geweldige plek om op te treden, met bovendien een prachtige registratie van hun optreden.
Op zaterdag 10 april streden de deelnemende jongeren weer om de eer en een geldbedrag waarmee ze hun talenten verder kunnen uitbouwen.
Het Talent van Schouwen-Duiveland is een uitdaging voor de drie hoogste groepen van het basisonderwijs en de eerste-, tweede- en derdejaarsleerlingen van het voortgezet onderwijs. De kinderen bepalen zelf met welk talent ze het podium op gaan.
Het volledige videoverslag inclusief het jurycommentaar én de bekendmaking van de winnaars door de burgemeester is terug te zien op https://www.youtube.com/watch?v=_CQbH2O5Xts