Bikes & Bites 2022; de culinaire fietstocht over Schouwen-Duiveland [10-09-2022]

Op zaterdag 10 september 2022 verwelkomt Rotaryclub Schouwen-Duiveland fietsende bourgondiërs in de Bikes&Bites Editie 2022. Op een fietsroute van ± 37 kilometer met zeven culinaire stops ontdekken deelnemers de schoonheid én smaak van Schouwen-Duiveland.

Om logistieke redenen starten de fietsers in kleine groepjes, om de vijf minuten. De eerste fietsers zullen nog vóór het middaguur starten vanuit Zierikzee, waar ze ook na hun culinaire ontdekkingsreis weer ontvangen worden.

Deelname kost € 49,00 en van het resultaat zal bijdragen aan de aanschaf van een DUO fiets voor een lokaal verzorgingstehuis.

De kaarten zijn hier online te verkrijgen.

Let op er zijn een gelimiteerd aantal plaatsen, dus wacht niet te lang!

Wilt u een donatie maken (in eenheden van 10 euro) ga dan naar de volgende link: DONATIE