Open Golf Event 2023

Graag nodigen wij jou uit voor het Open Golf Event van Rotary Club Schouwen-Duiveland op vrijdag 2 juni 2023.

Op deze ongetwijfeld stralende dag organiseren we voor de tweede keer ons Open Golf Event in samenwerking met een van de mooiste golfbanen van de regio, Golfclub Grevelingenhout te Bruinisse.

U kunt op verschillende manieren deelnemen. Zo kunt u zich individueel inschrijven of samen met een of twee andere personen. U kunt ook met drie vrienden of relaties ee n flight van vier personen kopen.

De opbrengst van het Open Golf Event komt ten goede aan Stichting Leergeld Oosterschelde. Deze stichting biedt kinderen, die om financiële redenen niet mee kunnen doen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn, een kans om deel te nemen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten.

Het programma:

12.00 Inloop en aanmelden
12.30 Shotgun

Bij het inschrijfgeld is inbegrepen:
– Een fantastische golfdag op één van de mooiste banen van Nederland;
– Ontvangst met koffie en gebak;
– Lunchpakket;
– Borrel & diner na afloop incl. prijsuitreiking en veiling.

Flight van maximaal 4 personen – € 480
Single deelname pp – € 100
Alleen Diner (zonder deelname) € 35

* klik op de link om in te schrijven en af te rekenen.

Kan je niet meedoen maar wil wel een donatie doen voor ons goede doel, geef hier een bijdrage

Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om de wedstrijdleiding te bellen (06-13662449) of te mailen golf@rotaryschouwenduiveland.nl.

Wij hopen jou op 2 juni te mogen begroeten en zien uw inschrijving(en) vol verwachting tegemoet.