Kerstbomen actie 2010

Dit jaar kunt u bij ons Nordmann Kerstbomen bestellen. De bomen worden de laatste week van november in Denemarken gezaagd en naar Nederland getransporteerd, verser kan niet.

De kerstbomen worden gratis bezorgd op Schouwen-Duiveland en de Bevelanden, bij grotere afname ook elders in Zeeland. De opbrengst is ten behoeve van een weeshuis in Cambodja waarbij wij zijn betrokken.

De bomen zijn van A en AA kwaliteit. De AA kerstbomen zijn de beste bomen die in kerstbomenland te vinden zijn.

type 1 Nordmann Kwaliteit A, 175 – 225 cm ,  € 35

type 2 Nordmann Kwaliteit AA, 170 – 200 cm ,  € 40

type 3 Nordmann Kwaliteit AA, 200 – 250 cm,  € 50

De bomen zijn gezaagd en zijn zonder kruis/voetstuk.

Vult u onderstaand formulier in of stuur een mail naar kerstbomen@rotaryschouwenduiveland.nl met vermelding van uw naam en adres voor de aflevering en bij meer dan een boom de types en aantallen, vervolgens maakt  u het totaalbedrag over naar onze rekening  34.97.18.288 tnv Rotaryclub Schouwen-Duiveland te Noordgouwe.

Wij zullen u een bevestiging sturen zodra de betaling en bestelling is verwerkt.

De vermoedelijke aflevering is in de week en weekend na 5 december.

Update 13-12-2010, alle kerstbomen zijn verkocht, dus op=op.