Schouwen-Duiveland Got Talent [3-2-2014]

SDGTheader

Dit jaar organiseert Rotaryclub Schouwen-Duiveland voor het eerst “Schouwen-Duiveland Got Talent” en biedt daarmee jong talent een podium en de kans om te laten zien wat het in huis heeft. Deelname is voor kinderen uit groep 6,7 en 8.

Download hier de flyer

Sterren stralen in fiZi

Ben jij een aanstormend talent, acteur of actrice, zanger of zangeres, speel je in een gave band of dans je de sterren van de hemel?

Doe mee en geef je op vóór 1 maart 2014.
De voorrondes zijn op 15 en 22 maart in fiZi te Zierikzee, onder beoordeling van een professionele jury. De finale is op 29 maart. Deelname is gratis, supporters en bezoekers betalen € 2,00.

Wil je meedoen?

Helaas is de inschrijving gesloten.

Vragen?

Stuur dan een email naar: sdgt@rotaryschouwenduiveland.nl

REGLEMENT EN VOORWAARDEN SCHOUWEN-DUIVELAND GOT TALENT

1. De act mag bestaan uit zang, comedy, magie, dans, muziek, acrobatiek of iets waarin jouw podiumtalent naar voren komt voor het nieuwsgierige publiek.
  2. De jury beslist wie er door mag naar de finale. De uitslag wordt direct na de voorronde bekend gemaakt. De overgebleven deelnemers strijden in de finale om uit maken wie zich de winnaar van “Schouwen-Duiveland Got Talent 2014” mag noemen.
  3. Het is géén playbackshow, maar een podiumoptreden waar je zelf je eigen creatie mag presenteren in wat voor vorm dan ook. Eigen instrumenten meebrengen mag natuurlijk ook; alles kan aangesloten worden op de geluidsinstallatie.
  4. De jury beoordeelt op de volgende onderdelen: (zang)techniek, presentatie, uitstraling, act-keuze, entertainmentwaarde en originaliteit.
  5. Als je gaat zingen met bestaande muziek, zorg dan voor instrumentale (karaoke) versies. Het is niet de bedoeling dat je met een bestaande vocale versie van een nummer meezingt.
  6. De acts mogen niet langer duren dan ongeveer drie minuten en moeten van te voren, bij inschrijving, bekend worden gemaakt.
  7. De kandidaat is zelf verantwoordelijk voor de begeleiding en/of muziek. De muziek moet bij opgave ter controle vooraf op mp3 opgestuurd worden naar het volgende adres: sdgt@rotaryschouwenduiveland.nl.
  8. Er kan tijdens de optredens gewerkt worden met mp3 bestanden op USB sticks.
  9. Als je gebruik maakt van eigen live begeleiding (instrument) laat het dan bij de opgavevan deelname weten, i.v.m. aansluitingen op onze geluidsinstallatie. Er zijn gééninstrumenten of toebehoren aanwezig. Die moet je dus zelf meebrengen!
  10. De organisatie maakt vooraf een indeling die tijdig per mail wordt toegezonden.
  11. Bij verhindering moet je je uiterlijk 24 uur voor aanvang afmelden bij de organisatie viasdgt@rotaryschouwenduiveland.nl.
  12. Er mag tijdens de optredens géén gebruik gemaakt worden van attributen die devoortgang van de talentenjacht belemmeren en de veiligheid van deelnemers en toeschouwers in gevaar kan brengen. Toestemming voor het gebruik van dieren in de show is voorbehouden ter beoordeling door fiZi, de organisatie en de jury.
  13. Het nuttigen van zelf meegebrachte dranken en/of etenswaren is niet toegestaan. Deze zijn in de foyer tegen betaling verkrijgbaar.
  14. Deelname aan de talentenjacht is gratis. Er zal een symbolische entreeprijs van € 2,00 gevraagd worden aan supporters en bezoekers.Het maximaal beschikbare aantal zitplaatsen is beperkt zodat bij een uitverkochte zaal de mogelijkheid bestaat om het optreden in de foyer op een beeldscherm te volgen.