Inschrijving voor het Talent van Schouwen-Duiveland gestart. Vijfde editie!

Een team waarin een muziek-, zang- of dansdocent, ouders en een coach van Rotary Club Schouwen-Duiveland zijn opgenomen en een cheque van € 250,00 of € 500,00, Dát krijgen de drie winnaars van Het Talent van Schouwen-Duiveland. Drie, want dit jaar wordt een winnaar gekozen uit het talent van groep 6, 7 en 8 en het talent van klas 1, 2 en 3 van het voortgezet onderwijs. De over all-winnaar krijgt de cheque van € 500,00. De vijfde editie van Het Talent van Schouwen-Duiveland (vorige jaren onder de naam Schouwen-Duiveland’s got talent) krijgt een waardige jubileumeditie.
Voor de vijfde keer daagt Rotary Club Schouwen-Duiveland jongeren uit om zich met muziek, zang, dans, rap, goochelen, cabaret of een ander talent aan het publiek en de driekoppige jury te presenteren.
Anouk Sanders, Robyne van Oeveren, Luna Pekaar en Gwen van Oeveren zijn inmiddels geen onbekenden meer en zijn allemaal winnaars van eerdere edities.
Op het podium van fiZi wordt op zaterdag 30 maart de try out gehouden en de finale vind plaats op zaterdag 6 april.
De inschrijving voor de talentenstrijd is inmiddels gestart op www.talentsd.nl en sluit half maart. Voorwaarde is dat de getalenteerde artiesten of bandleden woonachtig zijn op Schouwen-Duiveland of daar naar school gaan.