Inschrijving Bikes&Bites geopend. Schrijf je hier in!

De jaarlijkse culinaire fietstocht Bikes&Bites staat op de agenda voor 7 september 2024. Honderden ‘culi’s’ pakken de (veelal elektrische) fiets voor een prachtige route van ± 38 kilometer over Schouwen-Duiveland. Onderweg beleven ze culinaire avonturen want op zeker zes plaatsen worden de deelnemers onderweg verrast op niet alledaagse plekken (horecazaken én pop-ups) en met bijzondere producten en gerechten.

De inschrijving is geopend! In de webshop zijn de kaarten eenvoudig te bestellen. Wie voor 1 augustus 2024 bestelt betaalt € 49,00, bespaart een tientje en verzekert zichzelf daarmee vooral van deelname, want het aantal deelnemers is gemaximaliseerd. Vorig jaar was Bikes&Bites ruim van tevoren uitverkocht.

De deelnemers krijgen een starttijd tussen 11.00 en 12.00 uur en Rotary Club Schouwen-Duiveland draagt met het resultaat bij aan een elektrische duofiets voor een lokaal verzorgingstehuis. Kom fietsen voor fietsen dus!