Tweedehands markt Rotary Club Schouwen-Duiveland tijdens Havendag Zierikzee (24 augustus 2013)

Tijdens de Zierikzeese havendag op 24 augustus zullen leden van  Rotary Club Schouwen-Duiveland zich inzetten om geld in te zamelen door middel van verkoop van tweedehands spullen. Het pand van ‘t Loefje aan de Nieuwe Haven 1-3 wordt eenmalig ingericht als tweedehands markt. De opbrengst van de markt is voor lokale doelen op Schouwen-Duiveland.

“We zetten ons clubbreed in om extra fondsen te werven voor sociale en culturele doelen op Schouwen-Duiveland, omdat we het belangrijk vinden een bijdrage te leveren aan de leefbaarheid van ons eiland” aldus Marja Krans voorzitter van Rotary Club Schouwen-Duiveland.

De eenmalige ‘Charity Shop’ is geopend van 10.00 tot 16.00 uur.