Noteren maar: 7 juni ’24. De datum van ons golfevenement.

De derde editie, maar nu al een traditie.

Rotary Schouwen-Duiveland organiseert haar jaarlijkse golfevenement op vrijdag 7 juni, wederom op de aantrekkelijke baan van Golfclub Grevelingenhout in Bruinisse. Daarbij wordt een glanzende reputatie verdedigd van een hartelijk en gastvrij evenement waar sportiviteit (Texas scramble/4-ball), de inwendige mens en goede doelen als vanzelfsprekend samenvloeien.

Oud-deelnemers prijzen de goede verzorging gedurende de hele dag en er zijn al meerdere flights van vier personen, maar ook individuele deelnemers die graag bij een team willen aansluiten, die hun deelname wederom hebben toegezegd. Om 12.00 uur start de inloop, om 12.30 uur klinkt ’the shotgun’, rond 17.00 uur zijn de meeste teams terug voor het diner en de veiling en zoals traditiegetrouw blijft het tot diep in de avond gezellig.

Binnenkort start de inschrijving, uiteraard ook op deze website.