Schrijf hier in voor het Golf Event op vrijdag 7 juni 2024

Graag nodigen wij je uit voor het Open Golf Event van Rotary Club Schouwen-Duiveland op vrijdag 7 juni 2024. Op deze ongetwijfeld stralende dag organiseren we wederom een geweldig Open Golf Event in samenwerking met een van de mooiste golfbanen van de regio, Golfclub Grevelingenhout, uniek gelegen langs het Grevelingenmeer in Bruinisse.

Je kunt op verschillende manieren deelnemen. Zo kunt je je individueel inschrijven of samen met een of twee andere personen. Je kunt ook met drie vrienden of relaties een flight van vier personen kopen. Ben je op 7 juni verhinderd maar spreekt ons doel je wel aan, dan kunt je ons steunen door bijvoorbeeld een geldbedrag over te maken. Ook zijn er mogelijkheden om die dag artikelen en/of diensten beschikbaar te stellen voor onze veiling. Neem in dat geval even contact met ons op.

De opbrengst van het Open Golf Event komt ten goede aan Stichting Leergeld. Deze stichting biedt kinderen, die om financiële redenen niet mee kunnen doen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn, een kans om deel te nemen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten. Een tweede goede doel dit jaar is het kinderboekenproject ´Het mysterie van Haamstede`. Hierbij ontvangen alle basisschoolleerlingen op Schouwen-Duiveland het educatieve kinderboek ‘het mysterie van Haamstede’ ter bevordering van lezen onder de jeugd.

Programma vrijdag 7 juni 2024

• 12:00u-12:30u inschrijvingen en ontvangst met koffie/thee en een Zeeuwse lekkernij.
  • 13:00u start golfen
  • 17:30u einde golfen, borrel in clubhuis
  • 19:00u diner
  • 22:30u afsluiting

Locatie: 18 holesbaan van Golfclub Grevelingenhout in Bruinisse

Spelvorm: Texas Scramble – 4 ball
Kosten (incl. diner):

€ 100,00 (indien u lid bent van golfclub Grevelingenhout €60,00)
€ 480,00 voor het afkopen van een flight
€ 40,00 indien u alleen deelneemt aan het diner

In het inschrijfgeld zijn inbegrepen:

• Een fantastische golfdag op één van de mooiste banen van Nederland;
  • Ontvangst met koffie en een Zeeuwse lekkernij;
  • Lunchpakket;
  • Borrel & diner na afloop

U kunt zich aanmelden via de links hieronder. Na uw betaling ontvangt u van ons een bevestiging.

Flight van maximaal 4 personen – € 480
Single deelname pp – € 100
Alleen Diner (zonder deelname) € 40

* klik op één van de links om in te schrijven en af te rekenen.

Kun je niet meedoen maar wil wel een donatie doen voor ons goede doel, geef hier een bijdrage.
Mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om de wedstrijdleiding te bellen (06-13662449) of te mailen golf@rotaryschouwenduiveland.nl. We hopen je op 7 juni te mogen begroeten en zien je inschrijving(en) vol verwachting tegemoet.